NADNR a semnat contractele pentru constructia loturilor 2 si 3 ale autostrazii Lugoj-Deva, atribuite in luna mai asocierii italiene Salini – Secol, respectiv unui consortiu care reuneste o firma a omului de afaceri Theodor Berna, doua companii din Spania si una din Olanda. Unul dintre contracte a fost semnat vineri, iar celelalt luni.Castigatorii celor doua proiecte au desemnati in luna mai, insa procedurile au fost contestate.
Lotul 2 a fost atribuit asocierii italiene Salini – Secol, lotul 3 consortiului Teloxim Con SRL (controlata de omul de afaceri Theodor Berna) – Comsa SA (Spania) – Aldesa Construcciones SA (Spania) – Arcadis Eurometudes SA (Olanda).La Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) au fost inregistrate, in luna mai, contestatii formulate de Spedition UMB si Strabag referitoare la procedura de atribuire a contractelor de proiectare si executie a loturilor 2 si 3, scrie Mediafax.
CNSC a respins ca nefondate contestatiile si a dispus continuarea procedurilor de atribuire. Impotriva acestei decizii au fost formulate plangeri la Curtea de Apel, acestea fiind de asemenea respinse de instanta.CNADNR estima anul trecut costuri de putin peste un miliard de lei, fara TVA, pentru fiecare lot.
Mai mult pe Finantistii.ro
NADNR a semnat contractele pentru constructia loturilor 2 si 3 ale autostrazii Lugoj-Deva, atribuite in luna mai asocierii italiene Salini – Secol, respectiv unui consortiu care reuneste o firma a omului de afaceri Theodor Berna, doua companii din Spania si una din Olanda. Unul dintre contracte a fost semnat vineri, iar celelalt luni.Castigatorii celor doua proiecte au desemnati in luna mai, insa procedurile au fost contestate.
Lotul 2 a fost atribuit asocierii italiene Salini – Secol, lotul 3 consortiului Teloxim Con SRL (controlata de omul de afaceri Theodor Berna) – Comsa SA (Spania) – Aldesa Con