Intr-o zi normala DPD are 15.000 de expedieri, iar datorita Black Friday volumul va creste pana la 24.000 de expedieri pe zi in saptamanile urmatoare.
“Anul acesta ne asteptam la nivel de piata ca Black Friday sa fie mai mare, pentru ca sunt mai multi oamenii care stiu de aceasta zi de reduceri, fiind al treilea an pe piata romaneasca, iar retailerii vor fi mai bine pregatiti. Ne-am programat sa avem capacitati mai mari cu 40-60% fata de o zi normala, nu neaparat pentru Black Friday, ci pentru saptamanile urmatoare”, a declarat Alin Gherman, director comercial DPD Romania.
Comertul electronic (e-commerce) reprezinta in prezent 30% din activitatea DPD, iar in urmatorii doi ani va creste la 50%.
Dupa primele 9 luni, cifra de afaceri DPD Romania a crescut cu 24%, la 34,8 milioane lei, iar profitul cu 16%, la circa 500.000 euro. Anual profitul companiei, reprezinta circa 5-6% din cifra de afaceri.
Principalele motoare care au determinat evolutia DPD Romania sunt investitiile constante alocate de companie atat dezvoltarii de noi solutii si servicii dedicate segmentului B2C si comertului online, precum Predict si DPD Classic International, cat si in vederea asigurarii unei acoperiri teritoriale cat mai largi.
Pentru 2013, DPD Romania previzioneaza o crestere de 18% a cifrei de afaceri, sustinuta de investitiile si strategia de perfectionare a serviciilor oferite clientilor sai.
Numarul de clienti DPD a crescut anul acesta cu 35%, la peste 5.000, dintre care circa 90% sunt IMM-uri. AdSense 468x15
Citeste si:Lucian Isar: Romania arata ca o tara care poate, dar nu vrea sa creasca economicLucian Bute l-a invins pe rusul Denis GracevLucian Anghel va conduce BCR Pensii
DPD este cea mai mare companie de curierat cu transport rutier, avand peste 50 de subcontractori. Coletele din Marea Britanie sosesc in Romania in 5 zile, la centrul de