Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, vizează creşterea producţiei de lavoare innovation (crearea bolului fără matriţă) în fabrica de la Băneşti, Prahova.
“Până în 2012 toate lavoarele create pe cerinţele clienţilor – gama Kuma Special – ţineau cont de unul dintre cele peste 75 de modele de bol puse la dispoziţie în nomenclatorul Kuma, însă, odată cu folosirea materialului Rector şi cu evoluţia în design, compania noastră a început să livreze lavoare cu design de bol/cuvă la cerere sub denumirea de innovation”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.
Potrivit afirmaţiilor sale, în acest moment producţia Kuma în fabrica de la Băneşti, Prahova, se ridică la aproximativ 50.000 de concepte anual, dintre acestea 40.0000 fiind lavoare pe comandă (atât Kuma Special cât şi Kuma Innovation).
„În prezent, aproximativ 80% din producţia Kuma este reprezentată de lavoarele personalizate, iar în cel mult 5 ani, procentul de lavoare innovation va creşte la cel puţin 10% din volumul de produse create la cerere”, a mai spus Camelia Olesen.
Spre deosebire de lavoarele concepute pe baza matriţelor Kuma, în cazul lavoarelor innovation realizate din materialul Rector nu doar dimensiunile blatului, ci şi designul în zona de cuvă pot fi personalizate în funcţie de dorinţele clientului.
„Concepte foarte interesant pe care Kuma le-a livrat spre pieţele europene sunt şi lavoarele de tip «jgheab», care dispun de o cuvă lungă şi de o zonă de scurgere mascată de o placă detaşabilă din acelaşi material sau, pentru piaţa din România, un lavoar special creat pentru a deservi două băi adiacente în acelaşi timp”, a mai adăugat reprezentanta companiei.
„Prima oară am livrat un concept 100% innovation în 2012, pentru dealerul nostru