Spitalul Clinic de Urgenţă de Copii din Cluj-Napoca va avea primul call center din România dedicat urgenţelor pediatrice. Proiectul va fi realizat împreună cu Fundaţia Părinţi în România. Call centerul va fi disponibil din luna ianuarie 2014.
Corespondenta RFI la Cluj, Bianca Pădurean:
Call centerul de la Spitalul de Copii va include o linie telefonică dedicată, cu tarif normal, unde un operator va prelua apelurile telefonice ale părinţilor copiilor cu probleme medicale. Apoi, aceste apeluri vor fi transferate medicilor, în funcţie de specializările lor. Potrivit medicului clujean Călin Lazăr, echipa implicată în acest proiect va include circa 25 de cadre medicale special pregătite. El a adăugat că părinţii care vor apela la acest serviciu telefonic vor fi avertizaţi în legătură cu faptul că acea convorbire telefonică nu ţine loc de consult medical, însă este de părere că sfaturile telefonice oferite de medici vor fi utile oamenilor.
La rândul său, reprezentanta Fundaţiei Părinţi în România, Cristina Grigore, a declarat că în luna noiembrie vor fi obţinute numere scurte de telefon, pentru a uşura memorarea acestora de către părinţii interesaţi.
Cu ajutorul acestui call center, medicii clujeni speră să rezolve cazurile uşoare şi să degreveze activitatea Unităţii de Primiri a Urgenţelor care funcţionează în cadrul spitalului clujean. Valoarea proiectului depăşeşte 40.000 de euro. Cu ajutorul Ministerului Sănătăţii, reprezentanţii Fundaţiei speră să multiplice acest proiect din anul 2015, în oraşe cum ar fi Bucureşti, Iaşi sau Timişoara. Bianca Pădurean despre primul call center pentru urgenţe pediatrice
Spitalul Clinic de Urgenţă de Copii din Cluj-Napoca va avea primul call center din România dedicat urgenţelor pediatrice. Proiectul va fi realizat împreună cu Fundaţia Părinţi în România. Call centerul va fi disponibil din luna ianuar