8.600 de apelurilor telefonice a primit E.ON numai din judeţul Iaşi în cursul anului trecut. Ieşenii care au apelat Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie reclamau tot atâtea situaţii cu potenţial de risc, care au fost soluţionate de angajaţii companiei.
În total, echipele E.ON Gaz care acţionează la nivelul celor 20 de judeţe din aria de activitate a companiei au avut în jur de 111.000 de intervenţii. În aceste zile, reprezentanţii companiei au făcut un nou apel public pentru a populariza intens beneficiile sistemului de Call Center. Astfel, „indiferent de locul în care ne aflăm, pe stradă, acasă sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie să fie responsabil şi să semnaleze orice situaţie în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie. Este deosebit de important să fim anunţaţi imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre să intervină la timp pentru a putea preveni apariţia unor evenimente grave”, au transmis aceştia. Acesta funcţionează non-stop şi poate fi apelat la numerele de telefon 0800 800 928 sau 0265 200 928. Numerele de telefon se regăsesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.
8.600 de apelurilor telefonice a primit E.ON numai din judeţul Iaşi în cursul anului trecut. Ieşenii care au apelat Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie reclamau tot atâtea situaţii cu potenţial de risc, care au fost soluţionate de angajaţii companiei.
În total, echipele E.ON Gaz care acţionează la nivelul celor 20 de judeţe din aria de activitate a companiei au avut în jur de 111.000 de intervenţii. În aceste zile, reprezentanţii companiei au făcut un nou apel public pentru a populariza intens beneficiile sistemului de Call Center. Astfel, „indiferent de locul în care ne aflăm, pe stradă, acasă sau la serviciu, fie