CNA PREGĂTEȘTE UN COD PROPRIU DE CONDUITĂ. CNA urmează să întocmească și să discute un cod propriu de conduită, în linie cu unul dintre punctele incluse în raportul Comisiei Europene pe justiție (raportul MCV) de a începutul acestui an, scrie HotNews.ro. În raport se spunea că forul audiovizual trebuie să se implice mai mult în prevenirea presiunilor media asupra sistemului judiciar și instituțiilor statului. Decizia de a adopta rapid un astfel de cod a stârnit dispute între membrii CNA. Ea a plecat de la o cerere a Ministerului Justiției ca acest consiliu să prezinte evoluțiile pe care le-a înregistrat în legătură cu mențiunile legate de audiovizual din ultimul raport MCV, prezentare care să fie inclusă în raportul pe care România îl pregătește în vederea următorului raport al Comisiei.
Președintele CNA, Laura Georgescu, a propus ca până la sfârșitul acestei zile să fie pregătit un proiect de poziție a CNA, dar și un cod de conduită pentru membrii acestui for – cod menționat, de altfel, în raportul MCV din iarnă. Un vot asupra celor două documente ar urmă să aibă loc astăzi.
Tensiuni în CNA pe marginea poziției acestui for pentru viitorul raport CE pe justiție. Consiliul pregătește un cod de conduită
CONTUL BRD, ÎN PORTOFOLIUL LEO BURNETT.Grupul Leo Burnett asigură, în prezent, servicii de comunicare integrată pentru BRD Groupe Societé Generale, pe baza unui contract valabil pentru trei ani, potrivit unui comunicat de presă, citat de HotNews.ro. Leo Burnett va asigură grupului servicii de publicitate, strategie de brand, comunicare online și PR.
Comunicatul arată că agenția va propune o nouă direcție de comunicare pe termen mediu și lung și va implementa campanii integrate de imagine și de promovare a produselor și serviciilor băncii.
Leo Burnett asigură comunicarea pentru BRD
DISPUTĂ PE MARCA HAPPY BOX.McDonald’s Internațion