Call Center-ul functioneazã non-stop si poate fi apelat la numerele de telefon 0800 800 928 sau 0265 200 928. Numerele de telefon se regãsesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar si pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora. „Indiferent de locul în care ne aflãm, pe stradã, acasã sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie sã fie responsabil si sã semnaleze orice situatie în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distributie. Este deosebit de important sã fim anuntati imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre sã intervinã la timp pentru a putea preveni aparitia unor evenimente grave“, se aratã într-un comunicat remis de E.ON Gaz. În anul 2012, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetãtenilor, echipele E.ON Gaz Distributie, care actioneazã la nivelul celor 20 de judete din aria de activitate a companiei, au avut în jur de 111.000 de interventii, din care circa 1.300 în judetul Vaslui, care înseamnã tot atâtea situatii cu potential de risc si care au fost solutionate. În cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuintei, pânã la venirea echipelor, cetãtenii trebuie sã aplice urmãtoarele mãsuri de sigurantã: sã stingã toate focurile, sã deschidã imediat toate usile si ferestrele, sã nu manevreze aparate electronice, sã nu aprindã lumina, sã nu verifice cu flacãrã instalatiile de gaze naturale.
Call Center-ul functioneazã non-stop si poate fi apelat la numerele de telefon 0800 800 928 sau 0265 200 928. Numerele de telefon se regãsesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar si pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora. „Indiferent de locul în care ne aflãm, pe stradã, acasã sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie sã fie responsabil si sã semnaleze orice situatie în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distributie