E.ON Gaz Distribuţie reaminteşte abonaţilor săi că atunci când simt miros de gaz, să semnaleze de urgenţă la Call Center-ul companiei, care poate fi apelat la numerele de telefon 0800 800 928 sau 0265 200 928. Aceste numere se regăsesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.
„Indiferent de locul în care ne aflăm, pe stradă, acasă sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie să fie responsabil şi să semnaleze orice situaţie în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie. Este deosebit de important să fim anunţaţi imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre să intervină la timp pentru a putea preveni apariţia unor evenimente grave” precizează E.ON Gaz Distribuţie.
În cazul în care se simte miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor E.ON, cetăţenii trebuie să ia anumite măsuri de siguranţă: să stingă toate focurile, să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele, să nu manevreze aparate electronice, să nu aprindă lumina şi să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale.
Potrivit informaţiilor furnizate de E.ON, anul trecut, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetăţenilor, echipele E.ON Gaz Distribuţie – care acţionează la nivelul celor 20 de judeţe din aria de activitate a companiei – au avut în jur de 111.000 de intervenţii, dintre care circa 3.200 în judeţul Suceava, ceea ce înseamnă că tot atâtea situaţii cu potenţial de risc au fost soluţionate.
Call Center-ul de Urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie funcţionează în regim non-stop şi asigură preluarea „cu operativitate” a apelurilor ce vizează sesizările de natură tehnică privind sistemul de distribuţie sau instalaţiile de utilizare a gazelor naturale, precum şi intervenţiile în situaţii de urgenţă.