Orange Romania a inregistrat in primele noua luni din acest an venituri de 690 de milioane de euro, in crestere cu 0,7% fata de perioada similara a anului trecut, potrivit datelor publicate miercuri de companie.
In trimestrul al treilea, veniturile Orange Romania au fost de 241 milioane de euro, inregistrand o crestere de 3,2% fata de trimestrul al treilea din 2012, in baza comparabila.
La 30 septembrie 2013, compania avea 10.383.481 de clienti, cu 183.000 mai multi clienti decat in urma cu trei luni. O contributie importanta in atragerea unui numar mai mare de utilizatori ai serviciilor Orange a avut-o noul serviciu Orange TV, dar si ofertele cu trafic de date inclus in toate abonamentele si optiunile PrePay impreuna cu noile servicii si aplicatii.
“Accesul facil la internet de pe orice abonament sau cartela PrePay, dezvoltarea continua a retelei existente, precum si extinderea acoperirii 4G au condus, in trimestrul al treilea din 2013, la o crestere a traficului de internet pe mobil cu 85% fata de perioada similara a anului trecut”, se arata in comunicat.
Aceasta evolutie este sustinuta de vanzarile de smartphone-uri, cu 101% mai mari in trimestrul al treilea al acestui an fata de trimestrul al treilea din 2012.
In acelasi timp, numarul tabletelor vandute in trimestrul al treilea al anului 2013 a crescut de 7 ori fata de perioada similara din 2012. Un rol determinant in aceasta crestere il au noile servicii si aplicatii Orange, care le asigura clientilor navigarea pe internet, posibilitatea de stocare si protectie a informatiilor, precum si servicii de divertisment, ce pot fi accesate oriunde, de pe orice tip de ecran.
Principalii competitori ai Orange sunt Vodafone si Cosmote.
Citeste si:
5 ani de portabilitate: Cati romani si-au tranferat numerele de telefon la alti operatori