DPD Romania, companie detinuta de grupul GeoPost, subsidiara La Poste si numarul doi pe piata europeana de profil, a inregistrat venituri de 34,8 milioane lei, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat miercuri compania. Profitul la finalul lui septembrie 2013 a fost de asemenea cu peste 16% fata de cel inregistrat la finele lui septembrie 2012, a mai precizat compania.
“Rezultatele la 9 luni erau asteptate in forma aceasta si reflecta toate eforturile DPD de a acoperi nevoile cheie din piata. (...) Astfel, DPD este in prezent specialistul in livrarile B2C, partener al IMM-urilor si al magazinelor online din Romania. Vom continua sa ne dezvoltam pe aceleasi directii, investind in continuare in crearea si eficientizarea celor mai simple si sigure solutii de curierat”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.
DPD Romania a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare fata de cea din 2011, care s-a ridicat la 36 milioane lei. Rezultatul raportat la final de an este peste estimarile initiale ale companiei, care prevedeau o evolutie de 15% a afacerilor DPD in 2012 fata de 2011. Pentru 2013, DPD Romania previzioneaza o crestere de 18% a cifrei de afaceri, sustinuta de investitiile si strategia de perfectionare a serviciilor oferite clientilor sai.
Cu peste 2,5 milioane colete livrate zilnic, grupul DPD este unul dintre liderii internationali ai serviciilor de coletarie si curierat express. Compania detine cea mai importanta retea rutiera din Europa si livreaza in 230 de tari din lume. DPD are 24.000 angajati si o flota de 18.000 de vehicule, care opereaza in peste 800 de locatii din 40 de tari. Actionarul majoritar, cu 83,32 % din actiuni, este GeoPostGroup, subsidiara aflata in proprietatea grupului francez La Poste. Cu o cifra de afaceri consolidata de peste 4 miliarde euro in