Magazinul online al lui ASU a vândut marfă în valoare de 8.000 de lei
Echipa adoptată de fanii lui Poli în vara anului trecut se ţine tare din punctul de vedere al popularităţii în Timişoara. ASU Politehnica are, la unele meciuri, mai mulţi spectatori decât cealaltă Poli, din Liga I, iar devotamentul fanilor alb-violeţi se poate vedea şi din sumele încasate într-un singur an de către clubul ce evoluează în Liga a IV-a. Pe lângă faptul că suporterii dau bani din buzunarul lor la fiecare meci, acasă şi în deplasare, pentru premierea jucătorilor, ASU a făcut rost de fonduri şi din vânzarea de tricouri de joc, fulare, eşarfe sau alte produse promoţionale. Suporterii au lansat şi un magazin online în acest an, iar suma totală încasată din vânzări, de la înfiinţarea echipei până azi, este 97.220 de lei, adică aproape un miliard de lei vechi. ASU nu are fani doar în Timişoara. Fani din Caraş - Severin, Ilfov, Alba, Suceava, Hunedoara, Prahova, Bihor , Sibiu şi chiar din Germania, Olanda, Danemarca, Austria şi Canada au cumpărat produse promoţionale.
Fanii vor bea pentru binele echipei
Totodată, astăzi va fi lansată oficial berea „Drojbere” , produsă de o fabrică din Timişoara, care poartă însemnele alb-violeţilor. Berarii au semnat un contract pe un an conform căruia banii de pe urma primilor 100 de litri de bere vânduţi în fiecare lună vor ajunge la ASU Politehnica. Dacă fanii vor bea cu spor din această bere albă nefiltrată în viitorul apropiat e posibil ca acest contract să fie renegociat.
Ce a vândut ASU Poli
Produs Cantitate Preţ Sumă
Tricouri de joc 704 70 49.280
Fanioane mici 200 12 2.400
Eşarfe 434 30 13.020
Fulare 486 30 14.580
Tricouri bumbac 353 35 12.355
Căni 146 20 2.540
Plicuri cu stickere 450 5 2.920
Curel