Retailerul francez Auchan desfăşoară în perioada următoare o campanie cu cel mai mare număr de oferte speciale din an. Campania este la a patra ediţie.
Retailerul francez Auchan a lansat ieri, 22 octombrie, cea mai mare acţiune de oferte speciale din an, în cadrul celei de-a patra ediţii a “Festivalului ofertelor spectaculoase”, informează compania. Campania este valabilă până pe 5 noiembrie, în limita stocurilor disponibile, sute de oferte de tipul 1+1 gratis, produs cadou, preţ spectaculos, cantitate suplimentară. Acestea vor fi atât pentru produsele lactate, mezeluri, produse de băcănie, dulciuri, băuturi, îngrijire personală şi frumuseţe, jucării, cărti cât şi pentru multe alte produse nealimentare – menaj, auto şi multe alte surprize.
“Acţiunea comercială este una cu tradiţie în Auchan și se desfăşoară, în diverse perioade, în toate magazinele Auchan din lume, fiind foarte apreciată de milioane de clienţi”, susţin reprezentanţii companiei
Retailerul francez Auchan operează în momentul de faţă 12 magazine, dintre care unul, Auchan Pallady din Bucureşti, este primul Real rebranduit, ca urmare a tranzacţiei dintre Auchan şi Metro Group.
Citeste mai mult despre:
Mai mult pe Economica.net
Retailerul francez Auchan desfăşoară în perioada următoare o campanie cu cel mai mare număr de oferte speciale din an. Campania este la a patra ediţie.
Retailerul francez Auchan a lansat ieri, 22 octombrie, cea mai mare acţiune de oferte speciale din an, în cadrul celei de-a patra ediţii a “Festivalului ofertelor spectaculoase”, informează compania. Campania este valabilă până pe 5 noiembrie, în limita stocurilor disponibile, sute de oferte de tipul 1+1 gratis, produs cadou, preţ spectaculos, cantitate suplimentară. Acestea vor fi atât pentru produsele lactate, mezeluri, produse de băcănie, dulciuri, băuturi, îngrijire personală şi frumuseţe