După ce, luni seară, Suleyman se impunea în fața Top Chef (Antena 1), a venit rândul Master Chef (Pro TV) la confruntarea cu “sultanul”. Pe intervalul în care Suleyman s-a intersectat cu MasterChef și cu meciul Steaua – Basel, Kanal D a ieșit pe primul loc.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară, pe intervalul în care cele trei programe s-au intersectat, dar și pe fiecare program în parte.
În intervalul 21.45-21.12, Suleyman, MasterChef și Steaua – Basel au fost în confruntare directă. Ce s-a întâmplat pe interval?
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Suleyman a avut un avans de câteva sute de mii de telespectatori pe intervalul de bătaie cu meciul de fotbal de pe TVR 1 și cu emisiunea culinară de pe Pro TV. La serial s-au uitat, în medie, aproape două milioane de români pe minut. A urmat, pe locul al doilea, categoria “Alții”, unde intră toate posturile nemonitorizate (inclusiv Digi Sport, care a transmis și el partida).
MasterChef și Steaua au fost la egalitate: aproape 1,4 milioane de români (doar 2.000 în plus a avut Pro TV).
URBAN. La orașe, primul loc a fost al categoriei “Alții”. Au urmat Suleyman Magnificul și Pro TV. În mediul urban, pe intervalul de intersecție, meciul a fost la distanță mai mare în urma MasterChef.
COMERCIAL. Pe intervalul de bătaie al celor trei programe, cel mai bine pe publicul între 18 și 49 de ani a fost Pro TV (611.000, rtg 11). A urmat Kanal D (448.000, rtg 8) și meciul Stelei (313.000, rtg. 5,6)
Audiența posturilor TV miercuri, 22 octombrie, pe intervalul de intersecție Suleyman Magnificul – MasterChef – Steaua – Basel:
Mediile pe emisiuni:
După ce, luni seară, Suleyman se impunea în fața Top Chef (Antena 1), a venit rândul Master Chef (Pro TV) la confruntarea cu “sultanul”. Pe intervalul în care Suleyman s-a intersectat cu MasterChef și cu meciul Steaua – Base