Veniturile înregistrate de Orange România în trimestrul al treilea al 2013 au fost de 241 milioane de euro, înregistrând o creştere de 3,2% faţă de trimestrul al treilea din 2012, în bază comparabilă. De la începutul acestui an, veniturile companiei au totalizat 690 de milioane de euro, în creştere cu 0,7% faţă de perioada similară a anului trecut.
La 30 septembrie 2013, Orange România avea 10.383.481 de clienţi, cu 183.000 mai mulţi clienţi decât în urmă cu trei luni. Noul serviciu Orange TV, cu cele mai multe canale HD pe televizor, disponibil şi pe laptop, tabletă şi smartphone prin Orange TV Go, ofertele cu trafic de date inclus în toate abonamentele şi opţiunile PrePay împreună cu noile servicii şi aplicaţii, precum Orange Antivirus, Libon, Cloud, Deezer, menite să simplifice accesul la lumea digitală au contribuit la această creştere.
Traficul de internet mobil a crescut cu 85% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Această evoluţie este susţinută de vânzările de smartphone-uri, cu 101% mai mari în trimestrul al treilea al acestui an faţă de trimestrul al treilea din 2012. 62% dintre utilizatorii Orange TV Go folosesc smartphone-ul pentru a urmări canalele TV live.
În acelaşi timp, numărul tabletelor vândute în trimestrul al treilea al anului 2013 a crescut de şapte ori faţă de perioada similară din 2012. Un rol determinant în această creştere îl au noile servicii şi aplicaţii Orange, care le asigură clienţilor navigarea pe internet în deplină siguranţă, posibilitatea de stocare şi protecţie a informaţiilor, precum şi servicii de divertisment, ce pot fi accesate oriunde, de pe orice tip de ecran.
„Suntem mulţumiţi de performanţa înregistrată de companie în primele nouă luni ale anului, în linie cu dorinţa noastră de a le oferi utilizatorilor Orange cea mai bună experienţă digitală. Astfel, în prezent clienţii noştri beneficiaz