Orice companie, indiferent cât de mică, trebuie să aibă şi o parte digitată, nu neapărat să treacă pe online, dar are nevoie de o prezenţă în social media, a spus Jose Luis Ferrero, eCommerce Manager Philips în Spania şi Portugalia.
„Un lucru bun despre comerţul digital este că schimbarea este ca o pe autostradă, faţă de un drum normal, cu care eram obişnuiţi. Este un maraton al schimbării, unde se aleargă în fiecare zi. Avem nevoie de un tip de model care să îmbine modelul tradiţional cu cel online”, , a declarat Ferrero la conferinţa TeCOMM de la Cluj Napoca. Continuarea pe ZFCorporate
Orice companie, indiferent cât de mică, trebuie să aibă şi o parte digitată, nu neapărat să treacă pe online, dar are nevoie de o prezenţă în social media, a spus Jose Luis Ferrero, eCommerce Manager Philips în Spania şi Portugalia.
„Un lucru bun despre comerţul digital este că schimbarea este ca o pe autostradă, faţă de un drum normal, cu care eram obişnuiţi. Este un maraton al schimbării, unde se aleargă în fiecare zi. Avem nevoie de un tip de model care să îmbine modelul tradiţional cu cel online”, , a declarat Ferrero la conferinţa TeCOMM de la Cluj Napoca. Continuarea pe ZFCorporate