De asemenea, in timp ce marile companii pot trimise si 200 de cosuri, in cazul IMM-urilor acestea sunt in jur de 50.
Bugetele marilor companii se impart in categoriile minim, mediu si top, iar diferenta intre acestea este de 10 – 20%.
“Piata cosurilor cadou a crescut foarte mult in ultimii ani, tot mai multe companii de pe plan local optand pentru oferirea de astfel de daruri pentru partenerii de business, clientii detinuti si angajati. Totusi, in ciuda gradului de adoptare tot mai mare a acestei idei, bugetele au inregistrat o scadere usoara, iar numarul de unitati comandate a coborat si el”, a declarat Marius Dosinescu, CEO si fondator al florariilor FlorideLux.
Site-ul CosurideLux.ro a introdus in colectia din acest an cosuri premium, cu preturi ce pornesc de la 11 euro, dar si high class, de circa 5.000 de euro. Pretul include transportul, dar si ambalajele.
Citeste si:Primaria Capitalei da 25 mil. euro pentru innoirea mobilierului urbanTanarul care vinde cosuri de gunoi catre IKEA si MetroParcul de langa Opera Romana ar putea fi refacut cu 2 mil. euro
Cosurile din aceasta colectie, denumita Christmas Around the World, contin 50 de produse cu specific romanesc, italienesc, portughez, frantuzesc si american.
Cele mai scumpe cosuri, cele high-class, contin de la whisky, trabucuri si carti de colectie, la MacBook-uri si telefoane iPhone, ceasuri, butoni de aur, bijuterii cu perle si sampanie.
„Desi preturile cadourilor high class sunt cuprinse intre 1.000 si peste 5.000 de euro, estimam ca vom vinde trei unitati in sezonul din aceasta iarna”, a mai spus Dosinescu.
Grupul Floridelux.ro, care opereaza magazine online precum www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, mizeaza pe afaceri de 600.000 de euro anul acesta, mai mult cu 100.000 de euro fata de 2012. Grupul si-a inceput activitatea