Celebra companie producătoare de băuturi carbogazoase s-a aventurat din nou în lumea modei, de data aceasta cu o linie vestimentară de inspiraţie vintage. Colecţia conţine 200 de piese şi va fi lansată în mai multe ţări, printre care Franţa, Marea Britanie sau China.
Proiectul este realizat în colaborare cu designerul american Darren Romanelli, care a vrut să adugă un omagiu vestitei băuturi răcoritoare.
Romanelli a cumpărat haine din anii ′60, ′70 sau ′80, descoperite la târguri vintage din întreaga lume, inscripţionate cu emblema Coca Cola, din care a creat 200 de ţinute noi. Bucăţi din hainele vintage au fost asamblate pentru a da „viaţă“ unor jachete din piele în stilul celor purtate de motociclişti, tricouri, veste şi cămăşi care se vor vinde cu preţuri cuprinse între 450 dolari şi 1650 de dolari.
Colecţia reprezintă, de asemenea, un tribut adus creatorilor de modă japonezi Jun Takahashi şi Junya Watanbex, care au realizat colecţii pentru Nike, respectiv Converse.
Colecţia va fi disponibilă cât de curând în magazine din Paris, Londra, New York, Los Angeles, Toronto, Miami, Shanghai şi Hong Kong.
Coca Cola a colaborat în ultimii ani cu mai mulţi designeri, printre care Dolce&Gabbana, Marc Jacobs, Jack Spade sau JCDC.
Prima linie vestimentară de la Coca Cola a apărut în 2008, dar colecţia nu a fost bine primită de criticii de modă. La începutul acestui an a fost prezentată o altă colecţie, în cadrul Fashion Rion din Brazilia, la Rio de Janeiro, sub semnătura brazilianului Thais Rossiter.