Una dintre cele mai evidente tendinţe în ultima perioadă este migrarea bugetelor companiilor către Google şi Facebook, în timp ce publicitatea pe site-urile tradiţionale stagnează sau creşte mult mai puţin, a declarat Dragoş Stanca, CEO Think Digital Group la conferinţa TeCOMM de la Cluj.
„Putem vedea că marketingul pe Facebook creşte vizibil, o creştere de 30-40% faţă de anul trecut. Marketingul digital actual e o combinaţie între artă şi ştiinţă, fiind vorba de o nouă afacere, undeva între între marketing şi programare”, a adăugat Stanca.
El spune că toate companiile au rezerve vizavi de comunicarea pe orice reţea media. În principiu, oamenii de marketing încep din ce în ce mai mult să nu mai judece subiectiv, ci să apeleze la campanii de testare de piaţă. Continuarea pe ZFCorporate
Una dintre cele mai evidente tendinţe în ultima perioadă este migrarea bugetelor companiilor către Google şi Facebook, în timp ce publicitatea pe site-urile tradiţionale stagnează sau creşte mult mai puţin, a declarat Dragoş Stanca, CEO Think Digital Group la conferinţa TeCOMM de la Cluj.
„Putem vedea că marketingul pe Facebook creşte vizibil, o creştere de 30-40% faţă de anul trecut. Marketingul digital actual e o combinaţie între artă şi ştiinţă, fiind vorba de o nouă afacere, undeva între între marketing şi programare”, a adăugat Stanca.
El spune că toate companiile au rezerve vizavi de comunicarea pe orice reţea media. În principiu, oamenii de marketing încep din ce în ce mai mult să nu mai judece subiectiv, ci să apeleze la campanii de testare de piaţă. Continuarea pe ZFCorporate