Piaţa online românească la nivelul volumelor tranzacţionate este de 240 mil. euro într-un an, în timp ce ungurii au consumat în jur de 1 mld. euro online, a declarat Marius Flore, director canale electronice Banca Transilvania.
„În următorii 3-4 ani piaţa online va creşte exponenţial. Volumele din momentul de faţă nu sunt caracteristice unei pieţe de mărimea României. O piaţă matură de ecommerce în România ar trebui să depăşească 1,5 mld euro pe an. Vom avea creşteri de 25% an de an la volumele tranzacţionate online”, a spus Flore, în cadrul expoconferinţei de ecommerce TeCOMM, care se desfăşoară la Cluj Napoca în perioada 24-26 octombrie.
Banca Transilvania are în momentul de faţă peste 1.600 de clienţi online, în timp ce anul trecut erau puţin peste 700 de clienţi abonaţi la soluţia eBT de plată cu cardul.
Piaţa online românească la nivelul volumelor tranzacţionate este de 240 mil. euro într-un an, în timp ce ungurii au consumat în jur de 1 mld. euro online, a declarat Marius Flore, director canale electronice Banca Transilvania.
„În următorii 3-4 ani piaţa online va creşte exponenţial. Volumele din momentul de faţă nu sunt caracteristice unei pieţe de mărimea României. O piaţă matură de ecommerce în România ar trebui să depăşească 1,5 mld euro pe an. Vom avea creşteri de 25% an de an la volumele tranzacţionate online”, a spus Flore, în cadrul expoconferinţei de ecommerce TeCOMM, care se desfăşoară la Cluj Napoca în perioada 24-26 octombrie.
Banca Transilvania are în momentul de faţă peste 1.600 de clienţi online, în timp ce anul trecut erau puţin peste 700 de clienţi abonaţi la soluţia eBT de plată cu cardul.