Înainte de startul preliminariilor, FRF le promitea fanilor care-şi vor cumpăra pachete la toate meciurile de acasă, un discount de 30 la sută din biletul unui posibil meci de baraj. Promisiunea a fost „îngropată“ între timp, sau, cel puţin, n-a mai fost promovată.
În majoritatea ţărilor civilizate, fidelitatea fanilor este răsplătită. La noi, nu. De ceva timp, FRF încearcă să facă paşi pe drumul îndreptării acestei situaţii, dar, cumva, îşi menţine un prost obicei răspândit în zona carpato-danubiano-pontică: politica promisiunilor neonorate.
Pe 13 august 2012, FRF, în colaborare cu partenerii săi de marketing a lansat „Conceptul de Ticketing“ pentru meciurile din preliminariile CM 2014.
Pentru prima dată în istoria echipei naţionale, FRF a pus în vânzare pachete care au cuprins toate cele cinci meciuri de calificare ale României de pe teren propriu, respectiv cu Andorra (11.09.2012), Olanda (16.10.2012), Ungaria (6.09.2013), Turcia (10.09.2013) şi Estonia (15.10.2013).
Evident, ca orice acţiune de marketing de acest gen, respectivele pachete au conţinut mai multe discounturi şi bonificaţii. Printre ele şi menţionarea unui discount de 30 la sută, pentru cei care şi-au luat pachetele, în cazul unui meci de baraj. Vânzarea respectivelor pachete s-a făcut online, între 15 august 2012 şi 7 septembrie 2012, prin intermediul a patru site-uri partnere FRF, respectiv www.biletefotbalonline.ro, www.bilete.ro, www.eventim.ro şi www.myticket.ro.
Jocul tricolorilor, ajutorul Olandei şi norocul lui Piţurcă (sau doar o variantă) au făcut ca, din fericire, naţionala României să ajungă la play-off. Se ştie, adversarul e Grecia, iar returul la Bucureşti, pe 19 noiembrie, ora 21.00, pe „Naţional Arena“.
Nimic pe site-ul FRF
FRF (sau partenerii ei) a uitat însă de o parte a fanilor, posibil chiar de