FRF le promitea fanilor care-şi vor cumpăra pachete la toate meciurile de acasă un discount de 30 la sută din biletul unui posibil meci de baraj. Între timp totul a fost dat uitării.
Pe 13 august 2012, FRF, în colaborare cu partenerii de marketing a lansat „Conceptul de Ticketing" pentru meciurile din preliminariile CM 2014. Astfel, pentru prima dată, federaţia a pus în vânzare pachete ce au cuprins toate cele cinci meciuri de calificare ale României de pe teren propriu şi oferta a conţinut şi o reducere de 30 %, pentru cei care şi-au luat pachetele, în cazul unui meci de baraj.
Vânzarea pachetelor s-a făcut online, între 15 august 2012 şi 7 septembrie 2012, prin intermediul a 4 site-uri partenere FRF, dar federaţia a uitat de o parte a fanilor, chiar cei pe care a vrut să-i fidelizeze.
Asta pentru că marţi, 22 octombrie, la ora 15.49, FRF a anunţat pe site-ul oficial, cum vor fi puse în vânzare biletele pentru barajul cu Grecia: exclusiv online.
Procedura a început de miercuri, 23 octombrie, ora 12.00, şi va dura până pe 14 noiembrie, ora 19.00, pe trei din cele trei site-uri specializate cu care FRF a colaborat şi înainte de startul preliminariilor, însă a dispărut din ecuaţie bonusul de 30 la sută. Citiţi mai multe informaţii în ziarul Adevărul de azi.