Tim Davie, CEO BBC Worldwide, a prezentat noua strategie privind construirea brand-urilor BBC, audiențelor dar și a beneficiilor comerciale din întreaga lume.
În centrul strategiei se află o majorare a investițiilor în conținut pentru a asigura poziția privilegiată a BBC Worldwide în producția programelor premium; lansarea a trei propuneri de brand-uri noi; și un accent mai mare pus pe inovația digitală pentru a extinde accesul și canalele de distribuție pe piață.
Tim Davie a declarat: “BBC Worldwide are un istoric bun în a oferi conținut britanic în lume, ceea ce aduce beneficii unei audiențe internaționale, plătitorilor de licențe, dar și întregii industrii deopotrivă. Însă, a venit timpul pentru o schimbare majoră care să evidențieze dezvoltarea rapidă de pe piețele noastre. În special, vom investi mai mult în conținutul unic care ne dă energie în tot ceea ce facem, arătând publicului din întreaga lume adevăratul potențial al brand-ului BBC.”
200 de milioande de lire sterline investiții în conținut premium
Adresându-se angajaților BBC, Davie a confirmat intenția BBC Worldwide de a crește angajamentele pentru investițiile în conținut, prognozând o creștere de la 30 de milioane de lire sterline până la 200 de milioane de lire sterline pe an. Acest lucru va duce la o colaborare mai strânsă cu partenerii săi în producția de conținut și anume BBC Productions, companiile independente și baza de producție proprie BBC Worldwide, prin clauze de prioritate, licențe finanțate de BBC Worldwide pentru canalele BBC Worldwide, coproducții și dezvoltarea de conținut pentru canalele non-lineare. BBC Worldwide va urmări să investească în conținut britanic premium de cea mai înaltă calitate.
De asemenea, ca parte a acestei inițiative, BBC Worldwide a anunțat, săptămâna trecută, că va deveni principalul partener de coproducție al Departamentu