Veniturile grupului francez Renault au scăzut cu 3,2% în trimestrul al treilea, la 8 miliarde de euro, după ce deprecierea monedelor în unele ţări din America Latină a anulat impactul pozitiv al vânzărilor de autovehicule şi preţurile mai mari obţinute în Europa.
La nouă luni, veniturile au scăzut cu 1,5%, la 28,4 miliarde de euro, a anunţat joi Renault.
Rezultatul grupului auto din trimestrul al treilea s-a situat sub aşteptările analiştilor consultaţi de Bloomberg, care anticipau venituri de 8,5 miliarde de euro.
Producătorul auto a reiterat obiectivele ca divizia auto să raporteze creştere a vânzărilor şi profitului operaţional pe ansamblul anului în curs.
În Europa, vânzările au crescut cu 22% în luna septembrie, susţinute de cererea pentru modelul crossover compact Captur, precum şi pentru modelele Sandero şi Logan ale diviziei Dacia, în contextul celui mai puternic avans consemnat de piaţa europeană în ultimii doi ani.
Chiar şi cu revenirea din septembrie, piaţa auto din Europa este de aşteptat să scadă pentru al şaselea an consecutiv.
Directorul general al Renault, Carlos Ghosn, a susţinut o strategie de creştere a livrărilor către pieţele emergente, anticipând o creştere foarte puternică pe segmentul entry-level, vizat de Dacia.
Veniturile grupului francez Renault au scăzut cu 3,2% în trimestrul al treilea, la 8 miliarde de euro, după ce deprecierea monedelor în unele ţări din America Latină a anulat impactul pozitiv al vânzărilor de autovehicule şi preţurile mai mari obţinute în Europa.
La nouă luni, veniturile au scăzut cu 1,5%, la 28,4 miliarde de euro, a anunţat joi Renault.
Rezultatul grupului auto din trimestrul al treilea s-a situat sub aşteptările analiştilor consultaţi de Bloomberg, care anticipau venituri de 8,5 miliarde de euro.
Producătorul auto a reiterat obiectivele ca divizia aut