Municipalitatea suceveană vrea să aplice altă metodă de a-i determina pe şoferi să folosească locurile de parcare gratuite din cele două parcări subterane din centrul municipiului, în loc să afecteze traficul auto, parcând haotic pe lateralele străzilor din Centru.
Mai exact, o parte din locurile de parcare supraterane amenajate în zona centrală vor fi transformate în parcări cu plată, administrate de o societate privată.
„Din comoditate, majoritatea lasă maşinile în stradă, când parcările subterane sunt folosite la numai 50% din capacitate, în timpul zilei”, a spus primarul Ion Lungu, care vrea ca astfel să-i determine pe şoferi să folosească locurile de parcare gratuite din subteran.
Măsura de transformare a unora dintre zonele utilizate acum de şoferi pentru parcarea maşinilor în parcări cu plată a fost propusă şi acceptată în şedinţa Comitetului Local de Ordine Publică, care a avut loc săptămâna aceasta.
„Cine ţine neapărat să parcheze pe stradă, în loc să coboare în parcarea subterană, gratuită, să plătească”, a adăugat edilul sucevean.
Introducerea parcărilor cu plată va fi corelată şi cu măsuri de amendare a celor care parchează pe locurile interzise din zona centrală. Zilnic, o parte din trotuarele din Centru sunt ocupate de maşinile parcate acolo, în loc să fie duse în parcarea subterană, gratuită.
Municipalitatea suceveană vrea să aplice altă metodă de a-i determina pe şoferi să folosească locurile de parcare gratuite din cele două parcări subterane din centrul municipiului, în loc să afecteze traficul auto, parcând haotic pe lateralele străzilor din Centru.
Mai exact, o parte din locurile de parcare supraterane amenajate în zona centrală vor fi transformate în parcări cu plată, administrate de o societate privată.
„Din comoditate, majoritatea lasă maşinile în stradă, când parcările subterane sunt folosite la num