Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing la Ursus Breweries – unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa berii, cu o cifră de afaceri de 288 mil. euro în 2012 -, a declarat la emisiunea ZF Live de joi, 24 octombrie, că preferă stabilitatea cu o cotă unică de 16%, creşterea impozitului şi reducerea TVA-ului fiind destabilizatoare pentru planificarea bugetelor.
„Prefer stabilitatea, cota unică de 16%, nu scăderea TVA-ului şi majorarea cotei unice, pentru că este un element important pentru planning. Dacă nu ar fi trebuit să-mi plănuiesc o rezervă pentru evenimente neprevăzute, banii aceia îi investeam”, a declarat Mihai Bârsan.
Felix Tătaru, managing partner la GMP Advertising - firma care promovează berea Timişoreana din portofoliul Ursus Breweries -, a precizat împreună cu Bârsan la ZF Live că decizia guvernului de a majora acciza în iarnă fără nicio consultare a fost destabilizatoare pentru industrie. Continuarea pe ZFCorporate
Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing la Ursus Breweries – unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa berii, cu o cifră de afaceri de 288 mil. euro în 2012 -, a declarat la emisiunea ZF Live de joi, 24 octombrie, că preferă stabilitatea cu o cotă unică de 16%, creşterea impozitului şi reducerea TVA-ului fiind destabilizatoare pentru planificarea bugetelor.
„Prefer stabilitatea, cota unică de 16%, nu scăderea TVA-ului şi majorarea cotei unice, pentru că este un element important pentru planning. Dacă nu ar fi trebuit să-mi plănuiesc o rezervă pentru evenimente neprevăzute, banii aceia îi investeam”, a declarat Mihai Bârsan.
Felix Tătaru, managing partner la GMP Advertising - firma care promovează berea Timişoreana din portofoliul Ursus Breweries -, a precizat împreună cu Bârsan la ZF Live că decizia guvernului de a majora acciza în iarnă fără nicio c