Facebook a cheltuit aproape un miliard pentru Instagram şi în curând va pune serviciul în folosul său. În online, asta se traduce prin introducerea publicităţii. Instagram prezintă un concept de afişare a reclamelor în flux, alături de pozele sau videoclipurile celor pe care îi urmăreşti.
Facebook a plătit pentru Instagram peste 700 de milioane de dolari şi alte câteva sute de milioane în acţiuni. Dar la vremea la care Facebook cumpăra aplicaţia, care avea deja zeci de milioane de utilizatori, Instagram nu producea niciun ban. Între timp, Facebook şi Instagram au lucrat la acest serviciu de afişare a reclamelor şi prezintă conceptul care în curând va fi aplicat în flux.
Wired notează că reclamele vor fi marcate ca pe Facebook, prin cuvântul sponsored. Acesta va apărea în colţul din dreapta sus. În rest, fotografia va fi la fel ca una obişnuită pentru Instagram. Cuvântul sponsored apare acolo unde, în mod obişnuit, este trecută data publicării imaginii. Până la finalul anului, videoclipuri şi fotografii plătite vor începe să apare în fluxul de pe Instagram, iar testele sunt deja în desfăşurare.
„Ca de obicei, pozele şi videoclipurile sunt ale tale. Introducerea sistemului de publicitate nu va schimba asta“ este o menţiune pe care Instagram o repetă, deoarece la finalul anului trecut a fost o reală isterie după ce, la vremea aceea, noua politică de funcţionare n-a fost prea bine primită. Utilizatorii au înţeles că nu vor mai avea drepturi pe materialele lor, iar Instagram a decis că revine la vechea politică.
La baza fiecărei fotografii publicitare, sau fiecărui videoclip, vor fi şi trei puncte aşezate pe orizontală. Prin acestea poţi ascunde un anunţ, dacă nu ţi se pare pe gustul tău. Altfel spus, Instagram va învăţa ce îţi prieşte şi ce nu, iar publicitatea va fi rafinată în raport cu asta.
Haide să discutăm, ne găseşti pe pagina Tech Ade