Majorarea investițiilor în conținut premium, lansarea a trei propuneri de brand-uri noi și un accent mai mare pus pe inovația digitală, sunt trei dintre principalele direcții din noua strategie de dezvoltare a BBC Worldwide, prezentată de Tim Davie, CEO BBC Worldwide.
“A venit timpul pentru o schimbare majoră care să evidențieze dezvoltarea rapidă de pe piețele noastre. În special, vom investi mai mult în conținutul unic care ne dă energie în tot ceea ce facem, arătând publicului din întreaga lume adevăratul potențial al brand-ului BBC”, a declarat Tim Davie.
200 de milioande de lire sterline investiții în conținut premium Tim Davie
Adresându-se angajaților BBC, Davie a confirmat intenția BBC Worldwide de a crește angajamentele pentru investițiile în conținut, prognozând o creștere de la 30 de milioane de lire sterline până la 200 de milioane de lire sterline pe an. Acest lucru va duce la o colaborare mai strânsă cu partenerii săi în producția de conținut și anume BBC Productions, companiile independente și baza de producție proprie BBC Worldwide, prin clauze de prioritate, licențe finanțate de BBC Worldwide pentru canalele BBC Worldwide, coproducții și dezvoltarea de conținut pentru canalele non-lineare.
De asemenea, ca parte a acestei inițiative, BBC Worldwide a anunțat, săptămâna trecută, că va deveni principalul partener de coproducție al Departamentului de Istorie Naturală al BBC. În prezent, se anunță noi investiții, cum ar fi noul serial dramă Intruders, produs de BBC AMERICA în Los Angeles, sub licența BBC Worldwide Productions.
Tim Davie a adăugat:
“Investițiile mai mari în conținut vor susține vânzările BBC Worldwide către terți, precum și propriile noastre servicii marca BBC. Ca parte a ambiției noastre de a pune la dispoziția unui public cât mai larg conținut BBC și britanic de înaltă calitate, ne-am propus să extindem ș