Regizorul Matei Dima şi directorul de imagine Khaled Mokhtar sunt românii nominalizaţi în competiţia YouTube Music Awards, cu videoclipul "See Me Standing", realizat pentru rapperul Destorm. Videoclipul este pe lista scurtă la categoria Innovation of the Year şi a fost apreciat de un juriu internaţional format din muzicieni şi fani YouTube pentru creativitatea sa.
"L-am cunoscut pe Deestorm într-un grup de prieteni cu care am fost în Jamaica la o acţiune umanitară. Eu tocmai ce terminasem masteratul şi i-am spus că vreau să-i fac următorul videoclip", povesteşte pentru gândul Matei Dima, care a ajuns în SUA cu bursă, în urmă cu şapte ani, pentru a studia teatrul. Între timp a absolvit o facultate de teatru şi una de PR, dar şi un masterat în regie. "Am vrut să fac ceva diferit de celelalte videoclipuri, foarte comerciale, voiam să fie o poveste, să creez nişte emoţii", continuă regizorul care a colaborat în mai multe rânduri cu Inna.
Videoclipul a fost filmat într-o singură zi într-un hangar şi a avut un buget extrem de redus. "Când filmezi cu un buget redus, toţi sunt destul de supăraţi că nu câştigă destul, că le foloseşti hangarul şi ei nu primesc suficient. Proprietarul ne cerea tot timpul bani, ne punea piedici dacă voiam să punem luminile într-un anumit loc şi a trebuit să stăm de vorbă cu el, să îl convingem la fiecare pas", mai spune Matei Dima, care a fost surprins când a primit de la Destorm un telefon în care îi spunea că au fost nominalizaţi la YouTube Music Awards. "Am fost foarte plăcut surprins să văd numele celor nominalizaţi în celelalte categorii: Justin Bieber, Lady Gaga, Psy, cu Gangnam Style, sau Harlem Shake-ul", adaugă el.
În Los Angeles, Matei Dima l-a cunoscut pe Khaled Mokhtar, şi el din România, care a devenit director de imagine al proiectului. “Totul a început cu propunerea lui Matei să lucrăm împreună, el ca