Cea mai "noua" metoda prin care firmele aleg sa-si faca publicitate se numeste "Human Billboard" si, dupa mai bine de 100 de ani, a ajuns si in Ploiesti.
Aparut prima oara in Londra, in secolul 19, human billboarding-ul s-a raspandit rapid in toate tarile cu trafic ridicat, atat pietonal, cat si auto. Iata ca, in 2013, "omul-pancarta" a ajuns si la Ploiesti, dupa aprox. 150 de ani de la infiintarea acestui concept.
In imaginile de mai jos am surprins cateva domnisoare care poarta mesaje publicitate sub forma unor pancarte, pe strazile mari din orasul nostru.
Cea mai "noua" metoda prin care firmele aleg sa-si faca publicitate se numeste "Human Billboard" si, dupa mai bine de 100 de ani, a ajuns si in Ploiesti.
Aparut prima oara in Londra, in secolul 19, human billboarding-ul s-a raspandit rapid in toate tarile cu trafic ridicat, atat pietonal, cat si auto. Iata ca, in 2013, "omul-pancarta" a ajuns si la Ploiesti, dupa aprox. 150 de ani de la infiintarea acestui concept.
In imaginile de mai jos am surprins cateva domnisoare care poarta mesaje publicitate sub forma unor pancarte, pe strazile mari din orasul nostru.