- Social - nr. 209 / 25 Octombrie, 2013 Conducatorii auto care folosesc acest traseu pot rasufla usurati pentru ca au scapat de calvarul lucrarilor de modernizare a acestui important drum national, desfasurate in plin trafic, cu atatea opriri si pe o retea asfaltica deteriorata. Constructorul austriac Strabag este pe cale sa incheie lucrarile la calea de rulare, si, chiar daca anul acesta nu se va termina totul, soseaua este adusa in stadiul de a se putea circula in bune conditii. Pe unele tronsoane a fost turnat ultimul strat, cel de uzura, in rest, penultimul, dar, si intr-un caz si intr-altul, netezimea si largimea drumului asigura confortul pe care de mult l-am dorit. De altfel, stadiile finit sau semifinit in care au ajuns lucrarile le putem cunoaste dupa cum marcajul liniei de despartire a benzilor de circulatie este realizat cu vopsea alba sau galbena. Tocmai acest lucru vrem sa-l remarcam, trecerea la executarea marcajelor rutiere pe intreaga lungime a soselei, si, chiar daca ele nu vor fi realizate in totalitate, cel de despartire a benzilor de rulare constituie un factor vital pentru marirea sigurantei in circulatie, mai ales pe timp de noapte. Speram ca, odata ce "linierea” a fost inceputa, ea se va termina in scurt timp din motivele aratate mai inainte. Daca ar fi sa dam o apreciere constructorului Strabag, ea nu poate fi decat pozitiva. Cu toate lipsurile determinate de finantare, constructorul si-a facut in cele din urma treaba, cu profesionalism, dand dovada ca stie sa "opereze” si sub tirul traficului intens, ceea ce, sa recunoastem, nu e putin. In problema fiabilitatii caii de rulare nu ne putem pronunta, timpul isi va spune cuvantul, dar ne place sa credem ca si aici a fost facuta o treaba buna. Insa ceea ce ne-a impresionat cel mai mult este raspunderea cu care s-a actionat la realizarea lucrarilor de consolidare a malurilor, la executia podurilor