- Social - nr. 209 / 25 Octombrie, 2013 In ciuda faptului ca biletul a fost foarte scump (150 lei in primul rand), banii au meritat cu prisosinta, Holograf prezentand, miercuri seara, un altfel de concert decat eram obisnuiti, unul (aproape) doar cu piese linistite, Dan Bittman alegand cele mai frumoase hituri din cele cunoscute, dar si cateva... din tinerete, cum ar fi cea mai inedita piesa cu conotatii... metafizice, "Umbre pe cer”. De altfel, si numele formatiei are conotatii cosmice, simbolizand un holoproiector ce exploreaza complexitatea universului, notiune din fizica cuantica, conform unui articol despre care am mai scris ca are o teorie originala, cum ca "moartea nu exista”, totul se schimba, totul se transforma cum spunea si filosoful Heraclit - chiar si dupa ce nu mai suntem. Pentru Dan Bittman, surpriza a fost ca si unii tineri cunosc acest refren, cu semnificatii interpretabile - "umbre pe cer se rotesc”, desi a fost mai promovat in tineretea artistului si a formatiei, care a mai cantat un cantec de demult - "Singur pe drum”. In rest, un concert scurt si la obiect, cu voci de exceptie, prezente de bun-simt estetic, un joc de lumini foarte reusit, in cele mai frumoase culori, de la rosu, mov, albastru, verde, pana la combinatia acestora, cu multe... stele, in decorul unic al paravanului negru cu "bobite” albe, care ne astepta cu luminile aprinse la inceput, cu piesele de pe ultimul album, "Love affair”, cele mai lente si mai muzicale dintre ele, "Roua diminetii”, "Nu mai e timp”, "Daca noi ne iubim”, "Cat de departe”, dar si hituri de pe alte discuri ca "Vine o zi”, "Romeo si Julieta”, "Si baietii plang cateodata”, singura critica fiind intarzierea de 15 minute a inceperii concertului, pana la umplerea "ochi” a salii foarte frumoase, cum remarca Dan Bittman, a Palatului Culturii, al carui centenar se aniverseaza anul acesta, cu spectatori in exclusivitat