Galerie Foto
TIMIȘOARA. Închiderea traficului auto în fața Primăriei Timișoara și a Catedralei Mitropolitane și transformarea zonei într-una pietonală, mutarea liniei de tramvai care să traverseze Parcul Central și lățirea Canalului Bega în zona Flora. Aceste idei vrea să le promoveze consilierul local Sandu Ștefan de la PDL. El a lucrat la un proiect care să schimbe la față centrul orașului alături de arhitectul Ionel Pop, cel care a proiectat Schela de Petrol și Centrul Bancar.
În oraș tot ce însemnă investiții înseamnă blocaj, lucrările în desfășurare nu duc la ușurarea vieții timișorenilor, iar pentru vizitatorii orașului, pentru istoria Timișoarei, aceste lucrări nu au un impact major, a declarat, vineri, consilierul local Sandu Ștefan de la PDL. Acesta a venit cu o idee de reorganizare a centrului orașului.
În marile orașe europene, catedrala din zona centrală este aproape întotdeauna vecină cu o piață a catedralei, cu o zonă pietonală. Varianta pe care noi o găsim potrivită pentru oraș se referă la închiderea traficului prin fața Catedralei, iar biserica să fie centrul zero și Corso să fie prelungit până la Canalul Bega. Dorim ca actualul aspect al centrului să se mute dincolo de Catedrală. Am trimis documentația la Mitropolia Banatului de unse așteptăm un punct de vedere. Toată zona trebuie curățată de stâlpi și cabluri și să se ajungă la Canalul Bega care acum este ascuns privirii, iar în zona Flora se poate realiza o lățire a canalului, unde ar putea întoarce ambarcațiunile, propune consilierul PDL.
Șoferii care trec prin fața Catedralei și a Primăriei vor putea circula pe o stradă care se va construi pe malul Canalului Bega, între Grădina Bănățeană și subpasajul din spatele Catedralei. Tramvaiele vor fi deviate prin Parcul Central. Astfel vor fi disponibile 600-700 de locuri de parcare. Cu 4-5 milioane de euro putem să facem structura d