București, 25 octombrie 2013 - McDonald’s reintroduce în oferta sa McMici, produsul creat special de companie pentru piața din România. Campania “Poftiți la McMici” va fi derulată în toate cele 67 de restaurante ale companiei, în perioada 25 octombrie – 28 noiembrie.
“Un succes nu vine niciodată singur – spune Daniel Boaje, Directorul General al McDonald’s România. Am învățat că atunci când știm să îi ascultăm pe clienții noștri, succesul este mai aproape. Efortul de a personaliza un produs pentru a se potrivi gustului tradițional al românilor a fost semnificativ, dar răspunsul primit de la ei a fost pe măsură. Sperăm ca și această nouă campanie să fie cel puțin la fel de populară ca prima”.
McDonald’s relansează ediția limitată a produselor românești McMici și Dublu McMici, într-o campanie care se desfășoară în perioada 25 octombrie – 28 noiembrie. Cele două produse, create special după rețeta tradițională românească, sunt rezultatul preocupărilor companiei de a înțelege gustul și preferințele locale ale clienților săi români.
Inovația și ineditul produselor McMici au făcut din ele preferatele clienților companiei, odată cu lansarea acestora în luna mai 2013, când compania a vândut peste 300.000 de sandvișuri McMici în numai 3 săptămâni.
“Mulți dintre consumatorii noștri ne-au cerut să reintroducem în meniu McMici. O facem acum, odată cu invitația campaniei “Poftiți la McMici””, a adăugat Daniel Boaje.
Calitatea la McDonald’s
Toate ingredientele McDonald’s - carnea de vită, de pui şi de porc, peştele, legumele, salatele, chifele și laptele - sunt furnizate de un grup de parteneri care îndeplinesc standarde de înaltă calitate şi siguranţă alimentară, de responsabilitate socială, precum şi standarde de protecţie a mediului şi a animalelor.
Despre McDonald’s România
McDonald’s est