Tehnologia e bună, dar sunt lucruri care nu o pot înlocui, este mesajul unui spot nou apărut pe TV. Nu este o reclamă ce promovează un ziar sau o carte ci… o marcă de hârtie igienică.
Despre ce este vorba în reclamă? Un bărbat pasionat de tableta lui își dojenește soția pentru obiceiurile sale tradiționale. Spre exemplu, își lasă copilul să deseneze cu creioane, citește cărțile pe hârtie și printează documente, lucruri ce pot fi făcute pe tabletă, în opinia lui. Nu durează mult și vine și momentul răzbunării. Bărbatul aflat pe toaletă rămâne fără hârtie igienică, iar soția „îi sare în ajutor” cu tableta pe care este postată o imagine cu un sul de hârtie.
Spotul este preluat din Franța, unde a fost realizat de agenția Leo Burnett pentru marca La Trefle, iar în România promovează marca Regina.
Paginademedia.ro prezintă în continuare spotul Regina, obținut cu susținerea firmei de monitorizare AlfaCont.
Regina
Tehnologia e bună, dar sunt lucruri care nu o pot înlocui, este mesajul unui spot nou apărut pe TV. Nu este o reclamă ce promovează un ziar sau o carte ci… o marcă de hârtie igienică.
Despre ce este vorba în reclamă? Un bărbat pasionat de tableta lui își dojenește soția pentru obiceiurile sale tradiționale. Spre exemplu, își lasă copilul să deseneze cu creioane, citește cărțile pe hârtie și printează documente, lucruri ce pot fi făcute pe tabletă, în opinia lui. Nu durează mult și vine și momentul răzbunării. Bărbatul aflat pe toaletă rămâne fără hârtie igienică, iar soția „îi sare în ajutor” cu tableta pe care este postată o imagine cu un sul de hârtie.
Spotul este preluat din Franța, unde a fost realizat de agenția Leo Burnett pentru marca La Trefle, iar în România promovează marca Regina.
Paginademedia.ro prezintă în continuare spotul Regina, obținut cu susținerea firmei de monitorizare AlfaCont. @