PARTENERIAT. Povești din vremea când nimeni nu știa să facă publicitate în România, spuse de cei care au înființat primele agenții. Umane, dramatice, comice, surprinzătoare.
În ultima lună, Paginademedia.ro a publicat, în exclusivitate, fragmente din proiectul editorial Primul an de publicitate, aflat în pregătire. Volumul de interviuri este scris de Petre Barbu, jurnalist cu 19 ani de experiență în presa de business despre publicitate și mass-media.
Pentru publicare, autorul a ales o metodă încă nouă pe piața românească: crowdfundingul. Ceea ce înseamnă că acest proiect editorial va apărea prin voința și cu ajutorul celor care vor cumpăra cartea în avans.
Banii obținuți din pre-vânzarea cărții vor acoperi costurile tipografice, costurile de distribuție și de promovare. Campania de pre-vânzare a cărții se desfășoară pe platforma de crowdfunding We Are Here.
Avantajele celor care vor folosi aceasă campanie sunt multiple. Ei vor primi un exemplar din Primul An de Publicitate”cu autograful autorului. Sau un volum de colecție, cu autografele TUTUROR celor intervievați.
Despre volumul Primul An de Publicitate:
Petre Barbu:
„Este o carte de interviuri. Dacă vă place publicitatea, atunci această carte sigur o să vă intereseze. Dacă urâți publicitatea, atunci o veți citi cu sufletul la gură. Vă asigur!”
Jurnalistul a stat de vorbă cu pionierii publicității postdecembriste, de la fostul inginer Bogdan Enoiu (acum la McCann), la Radu Florescu (cu experiență pe Wall-Street înainte de publicitate) și Mihail Vârtosu (fost șef al UASCR – uniunea studenților comuniști, în anii 70 și funcționar în MAE în anii 90), încercând să răspundă unor întrebări și curiozități despre acea epocă de piatră a publicității românești.
Din cuprinsul volumului:
De ce crowdfunding
Deși crowdfundingul este o metodă de finanțare relativ no