Vineri a fost singura dată când buzoienii nu au fost nevoiţi să plătească o cafea cu bani. Poezia a fost monedă de schimb. Iniţiativa aparţine reţelei de cafenele Julius Meinl şi a fost organizată în toată ţara, unde versurile au devenit monedă de schimb. În fapt, consumatorii şi-au putut cumpăra cafeaua nu cu bani, ci cu versuri!
Activarea face parte din campania Julius Meinl „Poezia poate face lumea mai bună”, prin care brandul urmăreşte readucerea poeziei în vizorul publicului larg. „Într-o lume condusă de bani și putere financiară, am ales să demonstrăm că poezia are influență chiar și asupra lor. Dacă o poezie poate schimba lumea, acum ea poate să îți achite o cafea. Un gest simbolic ce monetizează forța poeziei”, spune Radu Pilat, Community Marketing Expert Heist Industries, agenția care se ocupă de campanie.
Reţeua de cafenele menţionată se doreşte a fi un ambasador al culturii cafenelelor vieneze – unde, de-a lungul secolelor, artiştii s-au întâlnit să îşi împărtăşească unii altora gândurile, ideile şi dorinţele, sau pur şi simplu să citească sau să îşi compună capodoperele.●
Vineri a fost singura dată când buzoienii nu au fost nevoiţi să plătească o cafea cu bani. Poezia a fost monedă de schimb. Iniţiativa aparţine reţelei de cafenele Julius Meinl şi a fost organizată în toată ţara, unde versurile au devenit monedă de schimb. În fapt, consumatorii şi-au putut cumpăra cafeaua nu cu bani, ci cu versuri!
Activarea face parte din campania Julius Meinl „Poezia poate face lumea mai bună”, prin care brandul urmăreşte readucerea poeziei în vizorul publicului larg. „Într-o lume condusă de bani și putere financiară, am ales să demonstrăm că poezia are influență chiar și asupra lor. Dacă o poezie poate schimba lumea, acum ea poate să îți achite o cafea. Un gest simbolic ce monetizează forța poeziei”, spune Radu Pilat, Community Marketing