Reteaua de restaurante tip fast-food, McDonald’s, a renuntat la parteneriatul cu producatorul de sosuri Heinz, care nu vor mai fi comercializare prin intermediul companiei.
Decizia vine dupa ce la conducerea Heinz a fost pus Bernardo Hees, fostul director la Burger King, unul dintre principalii concurenti ai McDonald’s pe piata de fast-food. Renuntarea la sosurile Heinz, inclusiv la kepchup se va face treptat. McDonald’s nu a dezvaluit numele noului furnizor de sosuri.
Colaborarea dintre cele doua companii dateaza de mai bine de 40 de ani. In general, sosurile si kepchup-ul de la Heinz se vand in localurile McDonald’s din afara Statelor Unite, pe teritoriul american reteaua de fast-food folosind, cu mici exceptii, produsele altor firme.
Schimbarile de la conducerea Heinz s-au produs dupa ce, la inceputul acestui an, investitorul Warren Buffett, unul dintre cei mai bogati oameni ai lumii, a cumparat impreuna cu un grup de parteneri, aceasta companie cu 28 de miliarde de dolari.