News Retailerul francez Carrefour a fost amendat cu 10.000 de euro, după ce un client a fost lăsat să aştepte mai mult de 10 minute la o casă, scrie presa franceză.
Un tribunal francez a decis să amendeze Carrefour pentru practici comerciale înşelătoare, deoarece, încă din 2006, retailerul francez garanta prin reclame tuturor clienţilor că nu vor aştepta mai mult de 10 minute la o casă.
Problemele Carrefour au început în 2008, când un client a reclamat că a fost nevoit să aştepte mai mult de 20 de minute la o casă.
Ulterior, au fost identificate mai multe cazuri în care clienţii au fost nevoiţi să aştepte mai mult de 10 minute la casă la Carrefour. Cu toate astea, a fost deschis un singur proces împotriva Carrefour, iar retailerul a fost găsit vinovat de tribunalul din Evry.
Nemulţumiţi de decizia tribunalului, cei de la Carrefour au anunţat că vor face apel.
Sursa: Gândul.info
News Retailerul francez Carrefour a fost amendat cu 10.000 de euro, după ce un client a fost lăsat să aştepte mai mult de 10 minute la o casă, scrie presa franceză.
Un tribunal francez a decis să amendeze Carrefour pentru practici comerciale înşelătoare, deoarece, încă din 2006, retailerul francez garanta prin reclame tuturor clienţilor că nu vor aştepta mai mult de 10 minute la o casă.
Problemele Carrefour au început în 2008, când un client a reclamat că a fost nevoit să aştepte mai mult de 20 de minute la o casă.
Ulterior, au fost identificate mai multe cazuri în care clienţii au fost nevoiţi să aştepte mai mult de 10 minute la casă la Carrefour. Cu toate astea, a fost deschis un singur proces împotriva Carrefour, iar retailerul a fost găsit vinovat de tribunalul din Evry.
Nemulţumiţi de decizia tribunalului, cei de la Carrefour au anunţat că vor face apel.
Sursa: Gândul.info