La crearea ineditului automobil ce va fi expus pe 20 noiembrie la Tokyo Motor Show japonezii au aplicat filosofia „key-jidosha”, adică un automobil uşor la care fiecare centimetru cub a fost exploatat la maximum.
Mergând pe aceeaşi filieră cu Honda N-Box, evoluţia N-WGN şi versiunea mai pretenţioasă N-WGN Custom vor fi noii membri din noul segment numit seria N, prezintându-se ca două mini-van-uri dominate de proporţii rectilinii şi uşi glisante.
Maşina la cub Honda N-WGN este supraînălţată şi pătrăţoasă, preluând în faţă un calandru aproape vertical. Versiunea Custom primeşte adiţional un kit aerodinamic cu bări modificate, fuste laterale coborâte şi un mic eleron montat în spate. De asemenea, la acest model grila şi ochelarii din jurul blocurilor optice sunt uşor revizuite. Farurile fac o paralelă cu stilul surselor de lumină de pe noua gamă Range Rover Sport, adică aruncă câte o coadă pe colţuri, prelungiri ce se întind pe aripile laterale, la graniţa cu capota.
La interior, decoraţiile din aluminiu, finisajele bordului în stil „black piano”, precum şi instrumentarul cu accente mai pretenţioase completează upgrade-ul pe N-WGN Custom.
Nu sunt detalii privind propulsia, însă în spiritul eficienţei în care a fost dezvoltat acest concept, este posibil să vedem îndesat în îngustul compartiment al motorului un propulsor minuscul şi compact de doar 660 cm cubi ce are una dintre cele mai mici capacităţi din segementul din care Honda N-WGN face parte, asta chiar şi după standardele japoneze. Două versiuni ale acestui propulsor animă deja minivanul precedent N-Box (3,39 metri lungime, 1,47 metri lăţime şi 1,77 metri înălţime). Pe versiunea standard N-Box, acesta generează o putere de 47 kW, dar există şi o versiune supraalimentată prin turbocompresor în varianta de echipare Custom. Graţie unui sistem Start-Stop preluat de la hibridele Honda, N-Box consum