CEC Bank a lansat serviciul de Phone Banking - TeleCEC, dedicat clienţilor persoane fizice, disponibil de luni până vineri, in intervalul orar 9.00-19.00.
Accesul la Serviciul TeleCEC se face prin apelarea numărului de telefon 004 021 211 11 11, taxabil în regim normal, în funcţie de furnizorul de telefonie. Serviciul oferă acces la următoarele operaţiuni bancare: plăţi intrabancare şi interbancare în lei către conturile proprii sau ale altor titulari; plăţi în lei către Trezoreria Statului; plăţi de facturi către furnizorii de utilităţi; plăţi intrabancare şi interbancare în valută; constituirea şi lichidarea de depozite; operaţiuni de schimb valutar la curs ferm.
Serviciul TeleCEC este accesibil clienţilor CEC Bank care deţin un cont curent în lei deschis la bancă. Pentru accesarea serviciului, clienţii trebuie să comunice telefonic un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de bancă (digipass sau token sub formă de card bancar) şi să cunoască răspunsurile la întrebările de securitate.
“Prin lansarea serviciului TeleCEC, CEC Bank face un nou pas înainte pe segmentul serviciilor bancare derulate prin canale alternative. Avantajele serviciului sunt evidente: economie de timp, accesibilitate, disponibilitate şi costuri minime - tranzacţii intrabancare gratuite şi comisioane în cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%”, a declarat Radu Graţian Ghetea, preşedintele CEC Bank.
CEC Bank, singura mare bancă rămasă sub controlul statului român, a terminat anul trecut pe locul al patrulea în clasamentul băncilor după active, cu o cotă de piaţă de 7,35%. Profitul brut în 2012 a fost de 33,5 milioane lei.
CEC Bank a lansat serviciul de Phone Banking - TeleCEC, dedicat clienţilor persoane fizice, disponibil de luni până vineri, in intervalul orar 9.00-19.00.
Accesul la Serviciul TeleCEC se fac