BBC Worldwide va investi 200 de milioane de lire sterline în crearea de conţinut, preşedintele grupului britanic prezentând săptămâna trecută strategia privind construirea brand-urilor BBC.
"Acesta este momentul oportun şi acestea sunt mijloacele necesare pentru a poziţiona BBC pe locul fruntaş al unui adevărat lider mondial în programele de tip documentar, de la antropologie şi animale la ştiinţă şi sistemul solar", a declarat Tim Davie (foto), CEO BBC Worldwide, într-un comunicat de presă.
În centrul strategiei se află o majorare a investiţiilor în conţinut pentru a asigura poziţia privilegiată a BBC Worldwide în producţia programelor premium; lansarea a trei propuneri de brand-uri noi; şi un accent mai mare pus pe inovaţia digitală, pentru a extinde accesul şi canalele de distribuţie pe piaţă.
"BBC Worldwide are un istoric bun în a oferi conţinut britanic în lume, ceea ce aduce beneficii unei audienţe internaţionale, plătitorilor de licenţe, dar şi întregii industrii deopotrivă. Însă a venit timpul pentru o schimbare majoră care să evidenţieze dezvoltarea rapidă de pe pieţele noastre. În special, vom investi mai mult în conţinutul unic care ne dă energie în tot ceea ce facem, arătând publicului din întreaga lume adevăratul potenţial al brand-ului BBC", a afirmat Tim Davie.
Adresându-se angajaţilor BBC, acesta a confirmat intenţia BBC Worldwide de a creşte angajamentele pentru investiţiile în conţinut, prognozând o creştere de la 30 de milioane de lire sterline până la 200 de milioane de lire sterline pe an. Acest lucru va duce la o colaborare mai strânsă cu partenerii săi în producţia de conţinut, şi anume BBC Productions, companiile independente şi baza de producţie proprie BBC Worldwide, prin clauze de prioritate, licenţe finanţate de BBC Worldwide pentru canalele BBC Worldwide, coproducţii şi dezvoltarea de conţinut pentru cana