Excentricul Karl Lagerfeld, designerul principal al casei Chanel, a creat o linie de accesorii inedite, pentru care a avut-o ca sursă de inspiraţie pe pisica sa Choupette.
Accesoriile dedicate de Karl Lagerfeld animalului său de companie, Choupette, o pisica albă din rasa Siameză, vor putea fi cumpărate din lanţul de magazine pe care celebrul creator de modă îl deţine în Europa, începând din 12 noiembrie, informează dailymail.co.uk.
Colecţia Choupette cuprinde, printre altele, o căciulă tricotată în formă de cap de pisică (scoasă la vânzare la preţul de 61,50 dolari), o geantă de cumpărături (care va putea fi achiziţionată la preţul de 465 de dolari), dar şi accesorii pentru telefon cu imaginea celebrei feline.
Lagerfeld a mai creat o geantă inspirată de Choupette, accesoriul fiind inclus în colecţia de toamnă a casei Chanel în anul 2012.
Celebrul creator de modă a vorbit în mai multe interviuri despre Choupette, precizând că nu se teme de faptul că pisica sa ar putea deveni mai cunoscută decât el.
Choupette are un cont pe Twitter care este urmărit de peste 33.700 de persoane, are trei menajere şi călătoreşte cu un avion privat.
Cele trei menajere ale pisicii Choupette notează într-un jurnal special absolut tot ceea ce face Choupette în timpul zilei, iar Karl Lagerfeld citeşte acele însemnări atunci când se întoarce acasă. În nouă luni, jurnalul ţinut de cele trei menajere a ajuns deja la 600 de pagini.
Excentricul designerul a vorbit într-un interviu acordat în luna iunie despre dorinţa lui de a pune capăt celibatului acerb pe care îl practică de multe decenii şi de a se căsători cu pisica lui.
În condiţiile în care mariajele gay au fost legalizate de curând în Franţa, generând controverse puternice în opinia publică franceză, celebrul designer a făcut următoarea declaraţie, pentru emisiunea "Fashion Week: Backsta