Pentru un post scos la concurs de companie aplică, în medie, 400 de candidaţi, însă numai 50 sunt relevanţi, iar 10 sunt chemaţi la interviul de angajare.
Medicii şi asistentele din echipele medicale continuă să fie atraşi de „mirajul“ joburilor din ţări precum SUA sau Marea Britanie, motiv pentru care jucătorii din sistemul de sănătate privat din România întâmpină tot mai multe dificultăţi în a atrage personal bine calificat în clinici şi spitale. Prin urmare, unii angajatori au început să recruteze medici încă din timpul rezidenţiatului pentru a-i pune pe „lista de aşteptare“ a promovărilor.
Este şi cazul reţelei private de sănătate Regina Maria, care ocupă adesea posturile de medici rămase libere sau nou create prin promovarea angajaţilor din call center (care fac în acelaşi timp şi rezidenţiatul la stat).
„Activăm într-o industrie unde numărul specialiştilor bine pregătiţi este destul de restrâns şi este important pentru noi să avem un pool de oameni pe care să îi creştem. Call center-ul este una dintre pepinierele noastre foarte bune atât pentru medicii tineri care vor deveni specialişti, cât şi pentru viitorii manageri din spitale şi policlinici. Oamenii de acolo sunt prima linie de interacţiune cu pacientul şi au cunoştinţele necesare pentru a-l lămuri indiferent de natura curiozităţilor. Deşi nu pot profesa pentru că sunt în perioada rezidenţiatului, în tot acest timp ei se adaptează mediului de lucru, cunosc foarte bine serviciile şi acumulează experienţă“, spune Roxana Crăciun, HR manager al reţelei private de sănătate Regina Maria, care are în prezent aproximativ 2.200 de angajaţi şi colaboratori (atât în Capitală, cât şi în centrele din ţară). Continuarea pe ZFCorporate
Pentru un post scos la concurs de companie aplică, în medie, 400 de candidaţi, însă numai 50 sunt relevanţi, iar 10 sunt chemaţ