Nissan România a lansat săptămâna trecută pe piaţa locală cea de-a doua generaţie a lui Note, monovolumul de clasă mică cu un preţ de pornire de 13.600 de euro cu TVA, maşina concurând pe acelaşi segment de piaţă cu Ford B-Max. Noul model este disponibil în patru versiuni de echipare, fiecare dintre acestea având în standard sistemul de pornire Stop/Start, şase airbag-uri şi tempomat.
Pentru vârful de gamă, Nissan oferă standard pe versiunea Tekna cu echipată Nissan Safety Shield, NissanConnect, Around View Monitor, tapiserie mixtă cu piele şi cheie inteligentă, dar şi jante de aliaj de 16” alături de Pachetul Family, Pachetul Auto şi proiectoarele de ceaţă. Ca opţionale pentru clienţii Tekna rămân plafonul din sticlă şi Pachetul Sport.
Gamă de motoare include trei propulsoare, de la motorul pe benzină de 1,2 litri şi 80CP, o versiune supraalimentată a acestuia – 1,2 DIG-S 98CP şi dieselul 1,5 litri dCi.
Versiunile pe benzină sunt unităţi în 3 cilindri cu 12 supape şi sunt echipate standard cu sistem Stop/Start.
Pe nivelul de intrare, unitatea de 1,2 l livrează 80CP la 6.000 rpm şi 110 Nm la 4.000 rpm, ceea ce se traduce printr-un consum de 4.7l/100 km şi 109g/km emisii de CO2. Versiunea supraalimentată de 1.2 98CP generează 98CP la 5.600 rpm şi 147 Nm la 4.400 rpm, oferind performanţe dinamice similare unui motor în patru cilindri şi consumul specific unei motorizări diesel.
În completarea gamei de motorizări Nissan Note vine un motor în patru cilindri de 1.5 litri dCi de 90 CP ce doar 92g/km CO2 şi oferă un consum de 3.6 l/100km în regim mixt.
Nissan România a lansat săptămâna trecută pe piaţa locală cea de-a doua generaţie a lui Note, monovolumul de clasă mică cu un preţ de pornire de 13.600 de euro cu TVA, maşina concurând pe acelaşi segment de piaţă cu Ford B-Max. Noul model este disponibil în patru versiuni de ech