În acest moment, capitala chineză contorizează peste 11,5 milioane de locuitori, aproape jumătate dintre aceştia deţinând maşini personale - cu alte cuvinte, cele 5 milioane de maşini sunt responsabile pentru un nivel de poluare din ce în ce mai mare.
Atât de mare, încât autorităţile din Beijing au ajuns să ia măsuri drastice: au instituit o altertă de cod roşu când concentraţia de emisii poluante, mai ales NOx, depăşeşte nişte limite admise.
Citiţi mai multe detalii aici
În acest moment, capitala chineză contorizează peste 11,5 milioane de locuitori, aproape jumătate dintre aceştia deţinând maşini personale - cu alte cuvinte, cele 5 milioane de maşini sunt responsabile pentru un nivel de poluare din ce în ce mai mare.
Atât de mare, încât autorităţile din Beijing au ajuns să ia măsuri drastice: au instituit o altertă de cod roşu când concentraţia de emisii poluante, mai ales NOx, depăşeşte nişte limite admise.
Citiţi mai multe detalii aici