Sursa foto: Softpedia
DE ARHIVĂ. Amenzi cu greutate. Concursul organizat de TVR în noapte de Revelion din 1998 a provocat un scandal uriaș care a adus postului public o amendă-record de 2% din cifra de afaceri. Motivul sancțiunii? Publicitate mascată.
În zilele noastre, sancțiunile CNA pentru posturile de televiziune nu trec de 200.000 de lei. Pe vechea lege, amenzile erau procente din cifra de afaceri.
Televiziunea publică a fost aspru sancționată pentru publicitate mascată la Publirom în programul de revelion, după cum arată o știre din Libertatea din 1998.
„Prezența aproape permanentă în emisie a inscripției Publirom pe panourile de fundal, pe autoturismele Dacia și pe eșarfele copiilor care au dus la juriu cărțile poștale câștigătoare constituie publicitate mascată, interzisă prin articolul 3, punctul 2, din anexa la decizia CNA nr 105/22 iulie 1993, privind realizarea publicității în cadrul programelor audiovizuale radiodifuzate sau distribuite prin cablu”, arăta comunicatul CNA.
În urma „acestei furtuni”, Stere Gulea, directorul de atunci al televiziunii publice, a decis sancționarea directorilor Horia Moculescu (șeful departamentului divertisment) și Dumitru Moroșanu, și avertizarea mai multor directori printre care și șeful programelor, Radu Nicolau.
Captura a fost postată pe forumul Softpedia de utilizatorul Malmoth. Sursa foto: Softpedia Sursa foto: Softpedia
DE ARHIVĂ. Amenzi cu greutate. Concursul organizat de TVR în noapte de Revelion din 1998 a provocat un scandal uriaș care a adus postului public o amendă-record de 2% din cifra de afaceri. Motivul sancțiunii? Publicitate mascată.
În zilele noastre, sancțiunile CNA pentru posturile de televiziune nu trec de 200.000 de lei. Pe vechea lege, amenzile erau procente din cifra de afaceri.
Televiziunea publică a fost aspru sancționată pentru publicitate mascată la P