• angajaţii ambasadelor României în străinătate au obligaţia de a populariza procesul de privatizare a combinatului
Statul nu mai ştie cum să scape mai repede de combinat iar noul ministrul al Economiei a venit cu o nouă idee revoluţionară. Ca şi-n bancurile cu bunicu-n formol ţinut în geam să-l vadă poştaşul în ziua de pensie, Ministerul Economiei a scoate, efectiv, OLTCHIM pe geamul tuturor ambasadelor din lume: „Privatizarea Oltchim este în cursul ei firesc, aş putea spune. Atâta doar că în acest moment căutăm să atragem cât mai mulţi investitori, căutăm să popularizăm procesul de privatizare Oltchim, ca atare. A fost o campanie făcută în luna septembrie pe această temă prin reprezentanţii noştri economici în sânul ambasadelor, pentru că Ministerul Economiei are 83 de angajaţi care lucrează în sânul ambasadelor şi care au această obligaţie de a populariza România şi oportunităţile ei.(…)Săptămâna trecută, am avut surpriza plăcută de a vedea că există un real interes pe marginea acestui combinat, sunt scrisori de intenţie sau de interes apărute, nu aş vrea să fac acum o listare a lor, pentru că aţi văzut că am tot avut în decursul timpului tot felul de nume celebre sau angajamente luate de pe o săptămână pe alta şi nu s-au îndeplinit din motive obiective. Căutăm capital de lucru, căutăm să descurcăm problemele actuale. Eu sunt optimist în acest moment cu privire la interesul pe care-l suscită Oltchim”, a mai spus Andrei Gerea.
• angajaţii ambasadelor României în străinătate au obligaţia de a populariza procesul de privatizare a combinatului
Statul nu mai ştie cum să scape mai repede de combinat iar noul ministrul al Economiei a venit cu o nouă idee revoluţionară. Ca şi-n bancurile cu bunicu-n formol ţinut în geam să-l vadă poştaşul în ziua de pensie, Ministerul Economiei a scoate, efectiv, OLTCHIM pe geamul tuturor ambasadelor din