Vă avertizăm că această informaţie ocupă, în mod inutil, un spaţiu editorial în cotidianul nostru. Şi asta pentru că posibilitatea de a exista o reacţie normală, firească din partea superiorilor d-lui Zaharie este dacă nu exclusă, în mod clar foarte puţin probabilă.
În data de 20 octombrie 2013, ora 18:15, un IMS la volanul căruia se afla dl. comandant Ovidiu Zaharie rula pe direcţia Petrila – Cimpa. Acest fapt n-ar fi fost unul ieşit din comun dacă IMS-ul ar fi avut plăcuţe de înmatriculare. Inutil, credem, de adăugat că nu s-a găsit poliţist de Rutieră să-l oprească în trafic şi să-l tragă la răspundere. Cum ar veni, dl. Zaharie rămâne negustor cinstit. Poate există vreun superior de-al d-lui Zaharie realmente preocupat de respectarea Statutului Poliţistului, care spune – printre altele – că e abatere disciplinară, dacă nu a fost săvârşită în astfel de condiţii încât, potrivit legii penale, să fie considerată infracţiune, „comportarea necorespunzătoare, în serviciu, familie sau societate, care aduce atingere onoarei, probităţii profesionale a poliţistului sau prestigiului instituţiei”.
O fi un bun exemplu un comandant de poliţie care circulă cu un vehicul fără plăcuţe de înmatriculare? Noi zicem că nu. Şi dacă mai zice cineva dintre superiorii d-lui Zaharie tot aşa, îl sfătuim să consulte imaginile disponibile pe sistemul de supraveghere video montat de Primăria oraşului Petrila. Dar cât de repede, căci imaginile nu sunt stocate decât pentru o perioadă de timp. Vom reveni.
Vă avertizăm că această informaţie ocupă, în mod inutil, un spaţiu editorial în cotidianul nostru. Şi asta pentru că posibilitatea de a exista o reacţie normală, firească din partea superiorilor d-lui Zaharie este dacă nu exclusă, în mod clar foarte puţin probabilă.
În data de 20 octombrie 2013, ora 18:15, un IMS la volanul căruia se afla