Divizia de conținut a Chellomedia a fost vândută pentru 750 de milioane de euro. Compania americană AMC Networks a ajuns la un acord pentru achiziționarea diviziei de conţinut Chellomedia pentru 750 de milioane de euro, scrie BroadBandTVnews.com.
Portofoliul Chellomedia Central Europe include următoarele televiziuni în România:
Minimax, Megamax, Film Café, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network, MGM Channel şi Shorts TV.
Chellomedia este parte a gigantului american Liberty Global Inc..
Compania Chellomedia, divizie internațională care operează 86 de televiziuni, inclusiv în România, a fost scoasă la vânzare de grupul american de telecomunicaţii Liberty Global Inc., în primăvara acestui an. La acel moment se aștepta să obțină între 580 și 750 de milioane de euro.
Această tranzacție ar urma să se încheie în primul trimestru din 2014. Ea nu este conditionată de aprobarea niciunei autorități de reglementare în domeniul concurenței.
Chellomedia a înregistrat venituri de 399,2 milioane de euro la sfâşitul anului 2012.
Înțelegerea include vânzarea următoarelor operațiuni: Chello Central Europe, Chello Latin America, Chello Multicanal, Chello Zone şi Chello DMC, agenția de vanzări publicitate Atmedia și soluția de difuzare Chello DMC.
Liberty Global va păstra însă posturile de televiziune olandeze Film1 și Sport 1.
Chellomedia operează 68 de televiziuni. Dintre acestea, 48 sunt deţinute 100% de către Chellomedia, în timp ce 20 sunt deţinute în regim de joint venture cu alte companii (CBS International, A+E Networks și Zon Optimus). Posturile deținute de Chellomedia sunt recepţionate în prezent într-un număr total de 390 milioane de case din 138 de țări.
Grupulo american Liberty deține și UPC Holding, companie care controlează UPC România. UPC Ho