- Generatia Y nu este interesata de economisire sau de planuri de investitii, este generatia spend now, save later, asa cum a detaliat Florin Boldescu, home banking clients manager - customer value proposition area in cadrul Raiffeisen Bank.
- Generatia Y este prima interconectata la nivel global, fac parte din generatia pluralista, aflata la granita intre lumea digitala si predigitala, care a invatat sa foloseasca tehnologia pe cont propriu.
“Din accesul lor nelimitat la informatii porneste paradoxul alegerii: resimt presiunea prea multor optiuni, iar fiecare alegere poate fi urmata de analizarea corectitudinii procesului decisional”, a afirmat Cristina Ungureanu, communication planner la Geometry Global.
- Idolii lor nu sunt vedete de la Hollywood, ci oameni obisnuiti care fac lucruri extraordinare, au repere cu care se pot identifica si situatii la care pot aspira.
- Competitivitatea din piata muncii le face viata mai stesanta decat cea a parintilor lor si ii face sa le fie frica de ratarea oportunitatilor. AdSense 468x15
Citeste si:Dana Dascalu, CDD Relocation: Piata de relocari se ridica la 6 mil. euro anualUn nou director de marketing pentru Tiriac HoldingsPatriciu si "conspiratia gangsterilor"
- Vor sa infirme mitul care ii nominalizeaza drept pierde-vara fara aspiratii, care nu isi asuma nicio responsabilitate. Din contra, membrii ei vor sa isi faca vocea auzita, sa demonstreze ca sunt doers, sa vada lumea si sa apartina unei comunitati.
- “Tinerii din generatia Y au fost inoculati de parinti cu ideea ca sunt speciali, acestia isi formeaza asteptari foarte mari, care nu coincid intotdeauna cu realitatea, devenind astfel deziluzionati si nefericiti”, a declarat sociologul Mircea Kivu.
- Generatia Y nu are experienta regimului comunist, deci nu are resentimente. Sunt extrem de critici, nu accepta raul cel mai mic si